jwwstpaul

Møtested for klasse 10a 2004/2005, St. Paul skole, Bergen, Norge. Her kommer det deler av informasjon som kan være greit for elever og foreldre. Ikke som erstatning for kopier, ukeplaner, meldebøker, brev etc., men et tillegg. Spørsmål?, svar fra andre?, Kontakt i fremtiden?

Name:
Location: Paradis, Bergen, Norway

44 år gammel lærer, gift med den smilende Jannike, tre greie barn. Liker å la bilen stå i garasjen. Lange fjellturer, gjerne alene. Kommet i "hogge ved"-stadiet for lenge siden. For mye tv! Maxpuls 194. Illeluktende joggesko. Kast aldri noe! Kallenavn i familien: "komposten". Har du en ekstra låve, så kan vi bytte!

Tuesday, August 16, 2005

GRILLING HOS JWW

Vel overstått sommer!
Neglelakken på tærene tørker mens du venter på første skoledag på videregående???

Torsdag 18. august er det god værmelding!

Ta med noe grillmat, så fyrer jeg opp griller i hagen på Paradis. Jeg stiller med brus, chips og potetsalat (bare "JA-mat!"). Dersom noen stiller med salat, er det fint.

Fra 1700 begynner tarmene mine å skrike. Du kommer når det passer deg. Gi meg gjerne en SMS eller legg inn et svar her på bloggen!!!
Ta med en genser også, hvis vi blir sittende utover kvelden. (Jeg har utepeis og tepper.) Intet spesielt avslutningstidspunkt, men dere skal på skolen på fredagen....

Spre ryktet så fort som mulig! Kun 2 dagers varsel! Jeg er tom for batteri akkurat nå, men oppe igjen kl. 1800(?). Da ringer jeg til noen og ber dem spre ryktet videre som varmt hvetebrød i tørt gress.

Adressen min:
Statsminister Michelsensvei 81. (55 91 11 66) / (95 91 29 91)
Ta buss fra ca. perrong 20 og gå av på Paradis, gå 50 meter tilbake, så er du i Statsmin. Mich. v.

Jan Wilhelm
(Gamlesjefen)

1 Comments:

Blogger Jan Wilhelm said...

Gi gjerne en beskjed her, hvis du kommer. Samme hvis du ikke kommer, - da sender du vel en hilsen?

jw

3:27 AM  

Post a Comment

<< Home